A A A K K K
для людей із порушенням зору
Богуславська міська громада
Київська область, Обухівський район

ЗВІТ про проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Богуславської міської ради

Дата: 06.12.2021 15:46
Кількість переглядів: 200

 

ЗВІТ

про проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг Комунальної установи

«Центр надання соціальних послуг» Богуславської міської ради

Надавачем соціальних послуг в Богуславській ОТГ являється Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг» Богуславської міської ради Київської області, який створено згідно рішення другої сесії восьмого скликання  Богуславської міської ради від 16 грудня 2020 року та забезпечує соціальними послугами жителів 26 населених пунктів громади. Станом  на 01.11.2021 року в центрі працює 66 осіб згідно штатного розпису.

       Комунальна установа «Центр надання соціальних послуг» Богуславської міської ради (далі - Центр) - є комплексним закладом соціального захисту населення, структурні підрозділи якого провадять соціальну роботу та надають соціальні послуги  особам/сім’ям, які належать до вразливих груп населення та/або перебувають у складних життєвих обставинах.

       Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 1 червня 2020 року №449 «Про затвердження Порядку  проведення моніторингу надання та оцінки якості соціальних послуг», наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 №904 «Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості надання соціальних послуг», Державними стандартами  соціальних послуг, наказу директора Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Богуславської міської ради від 01 листопада 2021 року № 113 «Про призначення відповідального та створення комісії з проведення  оцінки якості соціальних послуг» в період з 01 листопада 2021 року по 30 листопада 2021 року було проведено внутрішню оцінку якості (далі оцінка) соціальних послуг, які надаються Комунальною установою «Центр надання соціальних послуг» Богуславської міської ради, а саме:

 - догляду вдома;

- догляду стаціонарного;

- натуральної допомоги;

- соціальної адаптації;

- консультування;

- інформування;

- соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти - сироти і діти,     позбавлені батьківського піклування;

- соціального супроводу сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах;

- соціальної інтеграції та реінтеграції;

- представництва інтересів;

- соціальної профілактики;

- посередництва (медіація);

-екстреного (кризового) втручання.

У Центрі здійснено поетапне проведення внутрішньої оцінки якості та моніторинг соціальних послуг. Була створена комісія з проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг. В ході організації моніторингу та оцінки якості надання соціальних  послуг застосовувався план проведення заходів. Було призначено відповідальних осіб з організації і проведення оцінки якості соціальних послуг. Під час проведення моніторингу застосовувалися наступні методологічні заходи: перевірка та аналіз документації, у тому числі звернень отримувачів соціальних послуг, спостереження за процесом надання  соціальних послуг, опитування отримувачів соціальних послуг, бесіди з персоналом центру.

Метою моніторингу було отримання об’єктивної інформації, необхідної для оцінки та поліпшення якості надання соціальних послуг, вивчення реального стану соціального обслуговування Центром надання соціальних послуг.

Під час оцінки якості визначалось дотримання вимог, встановлених:

- Державним стандартом соціальної послуги догляду вдома, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 13.11.2013 №760;

- Державним стандартом соціальної послуги стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 29.02.2016 №198;

- Державним стандартом соціальної послуги натуральної допомоги, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 25.03.2021 №147;

- Державним стандартом послуги соціальної адаптації, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 18.05.2015 №514;

- Державним стандартом соціального супроводу сімей, у яких виховуються діти - сироти і діти, позбавлені батьківського піклування, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 11.08.2017 №1307;

- Державним стандартом соціального супроводу сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 31.03.2016 №308;

- Державним стандартом соціальної послуги представництва інтересів, затвердженого наказом Мінсоцполітики України  від 30.12.2015 №1261;

- Державним стандартом соціальної послуги консультування, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 02.07.2015 №678;

- Державним стандартом соціальної послуги посередництва (медіації), затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 17.08.2016 №892;

- Державним стандартом соціальної послуги профілактики, затвердженого наказом Мінсоцполітики України від 10.08.2015 №912.

У  Комунальній установі «Центр надання соціальних послуг» Богуславської міської ради функціонують наступні структурні підрозділи:

- відділення соціальної допомоги вдома;

- відділення соціальної роботи;

- відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання;

- відділення організації натуральної та грошової допомоги.

Оцінка якості соціальних послуг визначалась із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг.

Внутрішня оцінка проводилась у спокійній, діловій обстановці, особливих складнощів у її проведенні не виникало. Комісія працювала згідно графіка злагоджено, оперативно та ефективно відповідно до Державних стандартів.

При проведенні внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг застосовувались показники якості соціальних послуг, а саме: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, зручність, доступність та відкритість, повага до гідності отримувачів соціальних послуг, професійність.

            Відділення соціальної допомоги вдома

 

        Послугу догляду вдома отримують  327   осіб, з яких 49 - особи з інвалідністю. Наданням соціальної послуги охоплені всі населені пункти Богуславської територіальної громади. В опитуванні взяли участь 44 отримувачі соціальної послуги з різних населених пунктів громади.

Адресність та індивідуальний підхід

Усім отримувачам соціальної послуги визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах.

З усіма отримувачами укладено договори про надання соціальної послуги.

Усі особові справи отримувачів соціальної послуги догляду вдома містять індивідуальні плани надання соціальної послуги, що відповідають визначеним індивідуальним потребам отримувачів.

За результатами опитувань, під час надання соціальної послуги працівники застосовують індивідуальний підхід з урахуванням фізичного та психічного стану отримувача соціальної послуги догляду вдома та толерантне ставлення до кожного підопічного.

Повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги  догляду вдома здійснюється один раз на півроку, що відповідає Державному стандарту.

Результативність

Згідно з проведеним опитуванням, усі отримувачі задоволені наданням соціальної послуги догляду вдома, що відображається покращенням їх емоційного, психологічного, фізичного стану, позитивними змінами у стані отримувачів соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга не надавалась.

Незадоволених умовами надання соціальної послуги не виявлено.

Скарг від отримувачів послуги не надходило.

 Своєчасність

Оцінювання потреб у соціальній послузі проводиться протягом 5 робочих днів з дати отримання заяви про надання соціальних послуг, що відповідає термінам, визначеним Державним стандартом.

Визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, підготовка індивідуального плану надання соціальної послуги догляду вдома та оформлення договору про обслуговування відбувається в строк. Всі договори щодо надання соціальної послуги догляду вдома підписані у двосторонньому порядку.

При наданні соціальної послуги з усіма отримувачами здійснюється дотримання строків та періодичності відвідувань.

Доступність та відкритість

Послуга догляду вдома надається за місцем проживання отримувача послуги з урахуванням карантинних вимог (на даний час).

Усі фахівці, які надають послугу, мають посадову інструкцію, що містить кваліфікаційні вимоги. Регулює права та обовязки надавачів.

Власного приміщення Центр не має, а використовує приміщення згідно договору на закріплення майна, що перебуває у комунальній власності Богуславської територіальної громади на праві оперативного управління.

Інформація щодо заходів, послуг Центру постійно висвітлюється на офіційній сторінці Центру в соціальній мережі FACEBOOK.

 

Дотримання конфіденційності, поваги до гідності та недопущення негуманних і дискримінаційних дій  до отримувача соціальної послуги

Під час проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги, згідно з проведеними опитуваннями визначено, що усі отримувачі соціальної послуги догляду вдома задоволені ставленням до них надавача даної послуги.

Під час надання соціальної послуги працівники установи дотримуються конфіденційності, поваги до гідності отримувача соціальної послуги та недопущення негуманних і дискримінаційних дій.

Усі договори про надання соціальних послуг містять положення щодо дотримання принципу конфіденційності.

Випадків порушення договору не виявлено.

 

Професійність

Штатний розпис відділення сформовано відповідно до законодавства з урахуванням спеціалізації.

Штат відділення нараховує   штатних одиниць, з яких  – соціальні робітники.

В наявності затверджені керівником установи посадові інструкції, що відповідають нормативно-правовим актам.

Усі працівники відділення ознайомлені з посадовими інструкціями та правилами внутрішнього трудового розпорядку під підпис.

В усіх особових справах працівників містяться копії документів про освіту державного зразка.

Постійно здійснюється проведення робочих нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг.

 

 Поінформованість отримувача соціальної послуги про свої права та обов’язки, а також про державні органи й громадські організації, до

повноважень яких належить здійснення захисту прав людини

Згідно з результатами опитувань, працівники - надавачі соціальної послуги інформують отримувачів щодо їх прав та обов’язків, про державні органи й громадські організації, до повноважень яких належить здійснення захисту прав людини.

 

Одним із заходів проведення оцінки якості соціальної послуги є само- оцінювання працівників суб’єкту надання соціальних послуг. За результатами проведення співбесіди працівники відділення, надавачі соціальної послуги догляду вдома, задоволені своєю роботою, готові працювати краще і підвищувати свій професійний рівень. Проблемним є питання психоемоційного навантаження. Працівники не скаржилися на психологічну несумісність із завідувачем відділення, що свідчить про позитивний психологічний клімат у колективі.

Комісія з оцінки якості соціальної послуги працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання соціальної послуги, проведено опитування, проаналізовані отримані дані. За результатами були визначені заходи для покращення якості соціальної послуги.

Оцінка якості соціальної послуги догляду вдома визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості соціальних послуг (узагальнювались статуси, які переважали).

 

кілЬкісні Показники якості

Від 0% до 20%

(добре)

Від 21% до 50%

(задовільно)

Від 51% до 100%

(незадовільно)

Кількість скарг та

результат їх розгляду

«добре»

-

-

 

Показники якості

Від 80% до 100%  (добре)

Від 51% до 79%

(задовільно)

Від 0% до 50%

(незадовільно)

Адресність та

індивідуальний підхід

«добре»

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність ТА ВІДКРИТІСТЬ

«добре»

-

-

Конфіденційність, Повага до гідності отримувача соціальної послуги

«добре»

-

-

ПРОФЕСІЙНІСТЬ

«добре»

-

-

ПОІНФОРМОВАНІСТЬ ОТРИМУВАЧА СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ ПРО СВОЇ ПРАВА  ТА ОБОВ’ЯЗКИ       

«добре»

-

-

 

кілЬкісні Показники якості

ВІД 0% ДО 50%

(незадовільно)

ВІД 51% ДО 79%

(задовільно)

ВІД 80% ДО 100%

(добре)

ЧАСТКА ЗАДОВОЛЕНИХ ЗВЕРНЕНЬ ПРО ОТРИМАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ

-

-

«добре»

ЧАСТОТА ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ

-

-

«добре»

 

Оцінка якості

соціальної послуги догляду вдома,

яка надається відділенням соціальної допомоги вдома Комунальної установи        «Центр надання соціальних послуг» Богуславської міської ради в цілому

 

  Згідно зі шкалою оцінки якісних та кількісних показників, оцінка якості соціальної послуги догляду вдома, яка надається відділенням соціальної допомоги вдома Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Богуславської міської ради відповідає статусу «Добре».

 

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з  надання соціальної  послуги

«добре»

Продовжувати роботу надавача

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

 

 

            Відділення стаціонарного догляду

 для постійного або тимчасового проживання

 

Надання послуги стаціонарного догляду здійснює відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання, розраховане на 25 ліжкомісць.

Станом на 01.11.202 року соціальну послугу стаціонарного догляду отримували 12 осіб, з яких 10 - громадяни  похилого віку,   2 особи з інвалідністю.

        Для проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги стаціонарного догляду застосовувалися показники якості соціальної послуги згідно Державного стандарту стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності.

Для проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги використовувались такі методи оцінки: опитування, співбесіди, анкетування, спостереження за процесом надання соціальної послуги, аналіз звернень. В опитуванні взяли участь 9 отримувачів соціальної послуги.

Адресність та індивідуальний підхід

Усім отримувачам соціальної послуги визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах.

З усіма отримувачами укладено договори про надання соціальної послуги.

Усі особові справи отримувачів соціальної послуги стаціонарного догляду містять індивідуальні плани надання соціальної послуги, що відповідають визначеним індивідуальним потребам отримувачів.

За результатами опитувань, під час надання соціальної послуги працівники застосовують індивідуальний підхід з урахуванням фізичного та психічного стану отримувача соціальної послуги стаціонарного догляду та толерантне ставлення до своїх підопічних.

 Результативність

Згідно з проведеним опитуванням, усі отримувачі послуги задоволені її наданням, що відображається покращенням їх емоційного, психологічного, фізичного стану, позитивними змінами у стані отримувачів соціальної послуги у процесі її надання.

Незадоволених умовами надання соціальної послуги не виявлено.

Скарг від отримувачів послуги не надходило.

Своєчасність

Оцінювання потреб у соціальних послугах здійснюється протягом 5 робочих днів з дати отримання заяви про надання соціальних послуг, що відповідає термінам, визначеним Державним стандартом.

Рішення про надання соціальної послуги стаціонарного догляду чи відмову у її наданні приймається комісією Богуславської міської ради протягом 10 робочих днів з моменту звернення (подання заяви) отримувача соціальної послуги або його законного представника з урахуванням результатів визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, що відповідає термінам, визначеним Державним стандартом.

Результати визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги є підставою для складання/перегляду індивідуального плану та укладання договору про надання соціальної послуги стаціонарного догляду.

Протягом 5 днів з дня прийняття рішення про надання соціальної послуги  стаціонарного догляду укладається договір про її надання, який підписується у двосторонньому порядку.

Усі особові справи отримувачів послуги містять договори про надання соціальних послуг, підписані у двосторонньому порядку та укладені у терміни, визначені Державним стандартом.

 Строки та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.

Доступність та відкритість

Відділення стаціонарного догляду розташоване в центрі міста в одноповерховій окремій будівлі, вхід до якої оснащено пандусом і поручнями для безперешкодного доступу  осіб із обмеженими можливостями.   

Відділення забезпечене необхідними приміщеннями, меблями, побутовою технікою, м’яким інвентарем, продуктами харчування, медикаментами, дезинфікуючими засобами.  Відділення має кухонне приміщення, кімнати для санітарно-гігієнічних процедур, кімнату для відпочинку, окремо кімнати для проживання чоловіків і жінок. Приміщення будівлі відділення просторі, вікна – сучасні металоконструкції з можливістю провітрювання. Приміщення забезпечене гарячим і холодним водопостачанням, освітленням,  опаленням, функціонує система пожежної сигналізації.

        Оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги, про Державний стандарт стаціонарного догляду, правила пожежної безпеки та безпеки праці.

Дотримання конфіденційності, поваги до гідності та недопущення негуманних і дискримінаційних дій до отримувача соціальної послуги

Під час проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги, згідно з опитуваннями, усі отримувачі соціальної послуги стаціонарного догляду задоволені ставленням до них працівників - надавачів даної послуги. Під час надання соціальної послуги працівники установи дотримуються конфіденційності, поваги до гідності отримувача соціальної послуги та недопущення негуманних і дискримінаційних дій.

Усі договори про надання соціальних послуг містять положення щодо дотримання принципу конфіденційності.

Випадків порушення договору не виявлено.

Професійність

Штатний розпис відділення сформовано відповідно до законодавства з урахуванням спеціалізації.

Штат відділення нараховує - 14 штатних одиниць, з яких 5 - молодші медичні сестри з догляду за хворими.

В наявності затверджені керівником установи посадові інструкції, що відповідають нормативно-правовим актам.

Усі працівники відділення ознайомлені з посадовими інструкціями та правилами внутрішнього трудового розпорядку під підпис.

В усіх особових справах працівників містяться копії документів про освіту державного зразка.

Усіма працівниками відділення стаціонарного догляду пройдено обов’язковий медичний огляд.

Працюючі у відділенні обрали свою роботу з метою допомагати людям похилого віку. Факторів, які б негативно  впливали на їхню роботу – немає, але доводиться стикатися з психологічним навантаженням, так як контингент, який обслуговує відділення, потребує особливого підходу в спілкуванні, турботи, співчуття та розуміння.

 Поінформованість отримувача соціальної послуги про свої права та обов’язки, а також про державні органи й громадські організації, до повноважень яких належить здійснення захисту прав людини

Згідно з результатами опитувань, працівники - надавачі соціальної послуги інформують отримувачів щодо їх прав та обов’язків, про державні органи й громадські організації, до повноважень яких належить здійснення захисту прав людини.

 

Одним із заходів проведення оцінки якості соціальної послуги є само- оцінювання працівників суб’єкту надання соціальних послуг. За результатами анкетування працівники відділення, надавачі соціальної послуги стаціонарного догляду задоволені своєю роботою, готові працювати краще і підвищувати свій рівень кваліфікації. Проблемним є питання психоемоційного навантаження.

Комісія з оцінки якості соціальної  послуги працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання соціальної послуги, проведено

опитування, проаналізовані отримані дані. За результатами були визначені заходи для покращення якості соціальної послуги.

Оцінка якості соціальної послуги стаціонарного догляду визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості соціальних послуг (узагальнювались статуси, які переважали).

 

кількісні Показники якості

Від 0% до 20%

(добре)

Від 21% до 50%

(задовільно)

Від 51% до 100%

(незадовільно)

Кількість скарг та

результат їх розгляду

«добре»

-

-

Показники якості

Від 80% до 100%  (добре)

Від 51% до 79%

(задовільно)

Від 0% до 50%

(незадовільно)

 

 

 

 

 

 

 

 

Адресність та

індивідуальний підхід

«добре»

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність ТА ВІДКРИТІСТЬ

«добре»

-

-

кОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ, Повага до гідності

отримувача соціальної

послуги

«добре»

-

-

ПРОФЕСІЙНІСТЬ

«добре»

-

-

ПОІНФОРМОВАНІСТЬ ОТРИМУВАЧА СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ ПРО СВОЇ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ

«добре»

-

-

 

кілЬкісні Показники якості

ВІД 0% ДО 50%

ВІД 51% ДО 79%

ВІД 80% ДО 100%

ЧАСТКА ЗАДОВОЛЕНИХ ЗВЕРНЕНЬ ПРО ОТРИМАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ

-

-

«добре»

ЧАСТОТА ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ

-

-

«добре»

 

Оцінка якості

соціальної послуги стаціонарного догляду,

яка надається відділенням стаціонарного догляду

для постійного або тимчасового проживання

 Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Богуславської міської ради

 

  Згідно зі шкалою оцінки якісних та кількісних показників, оцінка якості соціальної послуги стаціонарного догляду, яка надається відділенням стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Богуславської міської ради відповідає статусу «Добре».

 

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з  надання соціальної  послуги

«добре»

Продовжувати роботу надавача

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

 

 

Відділення організації натуральної

       та грошової допомоги

 

Станом на 01.11.2021 року на обслуговуванні у відділенні організації натуральної та грошової допомоги знаходиться 452 особи. Послугу натуральної допомоги отримують громадяни похилого віку, особи з інвалідністю та громадяни, які перебувають у складних життєвих обставинах.  Виходячи з можливостей, наявної фінансової та матеріально-технічної бази, відділення безоплатно забезпечує громадян одягом, взуттям, іншими предметами першої необхідності, продовольчими та промисловими товарами, організовує надання перукарських послуг. До співпраці залучаються благодійні та громадські організації, приватні підприємці та небайдужі жителі Богуславської ОТГ.

В Центрі при відділенні організації натуральної та грошової допомоги працює пункт прокату технічних та інших засобів реабілітації. Станом на 01.11.2021 року на обліку в пункті прокату знаходяться  8 одиниць технічних засобів, а саме:

Ходунки інвалідні - 1од.;

Коляска інвалідна - 5 од.;

Інвалідний візок для вулиці - 2од.

Технічні засоби видаються безкоштовно для тимчасового користування громадянам, які знаходяться на обліку у структурних підрозділах Центру. Так, в 2021році послугами прокату скористалися  64 особи.

Для проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги використовувались такі методи оцінки: анкетування, спостереження за процесом надання соціальної послуги, аналіз звернень. В опитуванні взяли участь 50 отримувачів соціальної послуги.

Від отримувачів послуги натуральної допомоги скарг на роботу відділення не надходило.

При проведенні внутрішньої оцінки якості соціальної послуги натуральної допомоги застосовувались наступні показники якості соціальної послуги: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, конфіденційність, повага до гідності отримувача соціальної послуги, професійність, поінформованість отримувача соціальної послуги про свої права та обов’язки, а також про державні органи й громадські організації, до повноважень яких належить здійснення захисту прав людини.

 

Адресність та індивідуальний підхід

Усім отримувачам соціальної послуги визначено індивідуальні потреби в  соціальних послугах.

З усіма отримувачами укладено договори про надання соціальної послуги.

Усі особові справи отримувачів містять індивідуальні плани надання соціальної послуги, що відповідають визначеним індивідуальним потребам отримувачів.

За результатами опитувань, під час надання соціальної послуги працівники застосовують індивідуальний підхід та толерантне ставлення до расової приналежності, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, стану здоров’я, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, громадянства та мови отримувача соціальної послуги.

Результативність

Згідно з проведеним опитуванням, 100% отримувачів задоволені наданням послуги натуральної допомоги, що відображається покращенням їх емоційного, психологічного, фізичного стану, позитивними змінами у стані отримувачів соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга не надавалась.

Незадоволених умовами надання соціальної послуги не виявлено.

Своєчасність

Рішення про надання соціальної послуги натуральної допомоги чи відмову у її наданні приймається комісією Богуславської міської ради протягом 10 робочих днів з моменту звернення (подання заяви) отримувача соціальної послуги або його законного представника з урахуванням результатів визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги, що відповідає термінам, визначеним Державним стандартом.

Результати визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги є підставою для складання/перегляду індивідуального плану та укладання договору про надання  соціальної послуги.

Протягом 5 днів з дня прийняття рішення про надання соціальної послуги  натуральної допомоги укладається договір про її надання, який підписується у двосторонньому порядку.

Усі особові справи отримувачів послуги містять договори про надання соціальних послуг, підписані у двосторонньому порядку та укладені у терміни, визначені Державним стандартом.

 Строки та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.

Доступність та відкритість

Відділення організації натуральної та грошової допомоги використовує приміщення згідно договору на закріплення майна, що перебуває у комунальній власності Богуславської ТГ на праві оперативного управління, що розташоване в одноповерховій будівлі з електро-, тепло- та водопостачанням.

Але для покращення роботи відділу потрібно мати окреме приміщення

для приймання, зберігання та розподілу гуманітарної допомоги та для розширення деяких послуг у відділенні.

Дотримання конфіденційності, поваги до гідності та недопущення негуманних і дискримінаційних дій  до отримувача соціальної послуги

Під час проведення внутрішньої оцінки якості соціальної послуги, згідно з проведеними опитуваннями усі отримувачі соціальної послуги натуральної допомоги задоволені ставленням до них надавача даної послуги.

Під час надання соціальної послуги працівники установи дотримуються конфіденційності, поваги до гідності отримувача соціальної послуги та недопущення негуманних і дискримінаційних дій.

Усі договори про надання соціальних послуг містять положення щодо дотримання принципу конфіденційності.

Випадків порушення договору не виявлено.

Професійність

Штатний розпис відділення сформовано відповідно до законодавства з урахуванням спеціалізації.

Штат відділення нараховує 2,5 штатні одиниці.

В наявності затверджені керівником установи посадові інструкції, що відповідають нормативно-правовим актам.

Усі працівники відділення ознайомлені з посадовими інструкціями та правилами внутрішнього трудового розпорядку під підпис.

В усіх особових справах працівників містяться копії документів про освіту державного зразка.

Здійснюється проведення робочих нарад з питань законодавства у сфері надання соціальних послуг.

Поінформованість отримувача соціальної послуги про свої права та обов’язки, а також про державні органи й громадські організації, до повноважень яких належить здійснення захисту прав людини

Згідно з результатами опитувань, надавач соціальної послуги інформує отримувачів щодо їх прав та обов’язків, про державні органи й громадські організації, до повноважень яких належить здійснення захисту прав людини.

        Одним із заходів проведення оцінки якості соціальної послуги є само- оцінювання працівників суб’єкту надання соціальних послуг. За результатами самооцінки працівники відділення задоволені своєю роботою та готові працювати краще.

Комісія з оцінки якості соціальних послуг працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання соціальних послуг, проведено

опитування, проаналізовані отримані дані. За результатами були визначені заходи з покращення якості соціальної послуги.

Оцінка якості соціальної послуги натуральної допомоги визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості соціальних послуг (узагальнювались статуси, які переважали).

кількісні Показники якості

Від 0% до 20%

(добре)

Від 21% до 50%

(задовільно)

Від 51% до 100%

(незадовільно)

кількість скарг до загальної кількості отримувачів

«добре»

-

-

Показники якості

Від 80% до 100%  (добре)

Від 51% до 79%

(задовільно)

Від 0% до 50%

(незадовільно)

Адресність та

індивідуальний підхід

«добре»

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність ТА ВІДКРИТІСТЬ

«добре»

-

-

кОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ, Повага до гідності

отримувача соціальної

послуги

«добре»

-

-

ПРОФЕСІЙНІСТЬ

«добре»

-

-

ПОІНФОРМОВАНІСТЬ ОТРИМУВАЧА СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ ПРО СВОЇ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ

«добре»

-

-

 

кілЬкісні Показники якості

ВІД 0% ДО 50%

(незадовільно)

ВІД 51% ДО 79%

(задовільно)

ВІД 80% ДО 100%

(добре)

ЧАСТКА ЗАДОВОЛЕНИХ ЗВЕРНЕНЬ ПРО ОТРИМАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ

-

-

«добре»

ЧАСТОТА ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ

-

-

«добре»

 

 

Оцінка якості соціальної послуги натуральної допомоги,

яка надається відділенням організації натуральної та грошової допомоги

Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг»

Богуславської міської ради в цілому

Згідно зі шкалою оцінки якісних та кількісних показників, оцінка якості соціальної послуги натуральної допомоги, яка надається відділенням організації натуральної та грошової допомоги Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Богуславської міської ради, відповідає статусу «Добре».

 

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з  надання соціальної  послуги

«добре»

Продовжувати роботу надавача

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

 

 

 

      Відділення соціальної роботи

 

Відділенням соціальної роботи надаються наступні послуги:

-консультування;

-інформування;

-соціальний супровід сімей, у яких виховуються діти-сироти і діти, позбавлені батьківського піклування;

-соціальний супровід сімей/осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах;

-соціальна адаптація;

-соціальна інтеграція та реінтеграція;

-представництво інтересів;

-соціальна профілактика;

-посередництво (медіація);

-екстрене (кризове) втручання.

Станом на 01.11.2021 року на обліку у відділенні соціальної роботи знаходиться 45 сімей (в них 81 дитина), які перебували в складних життєвих обставинах, які отримали 462 різних видів соціальних послуг. Здійснено «Оцінку потреб» та надані соціальні послуги  96 сім’ям. Фахівцями з соціальної роботи здійснюється профілактична діяльність з особами, звільненими від відбування покарання з випробуванням- 19 осіб, надано 965 послуг. Здійснено перевірку цільового використання коштів при народженні дитини – 15 сімей, надано 51 послугу. 10 сімям надавалась гуманітарна допомога у вигляді речей одягу, продуктових та фруктових наборів.

Під соціальним супроводженням відділення станом на 01.11.2021 року знаходиться 3 прийомні сім’ї (в них 7 дітей) та 1 ДБСТ ( в ньому 8 дітей).Членам прийомних сімей та ДБСТ надаються різні види соціальних послуг відповідно «Оцінки потреб» кожної дитини та «Плану соціального супроводження ПС, ДБСТ», а саме - 423 соціальних послуг ПС і 412 ДБСТ. Оскільки в ДБСТ виховуються 4 дитини з інвалідністю, 3 рази вони отримували гуманітарну допомогу у вигляді речей одягу, продуктових та фруктових наборів.

Всім сімям та особам надаються соціальні послуги на безоплатній основі.

Під час проведення внутрішньої оцінки якості надання соціальних послуг відділення соціальної роботи використовувались методи опитування, супервізії отримувачів соціальних послуг, бесіди з працівниками відділення , що надають послуги.

 З метою вивчення зворотньої думки отримувачів соціальних послуг, участь в опитуванні взяли 29 осіб. Проаналізувавши результати опитування, можна зробити висновок, що всі опитані позитивно оцінюють роботу працівників відділення соціальної роботи. Надаючи послуги, фахівці намагаються враховувати потреби кожного з отримувачів. Таким чином, в ході опрацювання опитувальників отримувачів послуг виявлено позитивну тенденцію у процесі надання соціальних послуг, задоволення індивідуальних потреб отримувачів послуг, дотримання вимог та показників забезпечення якості, встановлених Державними стандартами.

Адресність та індивідуальний підхід

Для вирішення питань, з якими звертаються отримувачі соціальних послуг до центру, використовується комплексний підхід для здійснення оцінок потреб сім’ї/особи.

За результатами опитувань, під час надання соціальних послуг працівники застосовують індивідуальний підхід з урахуванням фізичного та психічного стану отримувачів соціальних послуг та толерантне ставлення до расової приналежності, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, стану здоров’я, етнічного та соціального походження, сімейного та майнового стану, місця проживання, громадянства та мови отримувачів соціальних послуг.

Результативність

Згідно з проведеним опитуванням усі отримувачі  задоволені наданням соціальних послуг, що відображається покращенням їх емоційного, психологічного, фізичного стану, позитивними змінами у стані отримувачів соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальні послуги не надавалась.

Скарг, стосовно надання соціальних послуг від отримувачів, не надходило.

Своєчасність

Під час проведення внутрішнього моніторингу та оцінки якості соціальних послуг вибірковий аналіз оцінки потреб показав, що надання послуг відбувається у потрібні строки та терміни. Відповідно до термінів, виконуються прийняття рішення щодо надання соціальних послуг та визначення індивідуальних потреб.

Доступність та відкритість

Відділення соціальної роботи  використовує приміщення згідно договору на закріплення майна, що перебуває у комунальній власності Богуславської ТГ на праві оперативного управління, що розташоване в одноповерховій будівлі з електро-, тепло- та водопостачанням.

Але, для покращення роботи відділу, потрібно мати окреме приміщення з необхідною кількістю кабінетів, обладнаних та пристосованих для проведення індивідуальних консультацій, надання психологічної допомоги.

 Дотримання конфіденційності, поваги до гідності та недопущення негуманних і дискримінаційних дій до отримувача соціальної послуги

Під час проведення внутрішньої оцінки якості соціальних послуг, згідно з проведеними опитуваннями визначено, що усі отримувачі соціальних послуг  задоволені ставленням до них надавача послуг.

Під час надання соціальних послуг працівники установи дотримуються конфіденційності, поваги до гідності отримувачів та недопущення негуманних і дискримінаційних дій.

Професійність

Штатний розпис відділення сформовано відповідно до законодавства з урахуванням спеціалізації.

Штат відділення нараховує 3 штатні одиниці, з яких 2- провідні фахівці із соціальної роботи.

В наявності затверджені керівником установи посадові інструкції, що відповідають нормативно-правовим актам.

Усі працівники відділення ознайомлені з посадовими інструкціями та правилами внутрішнього трудового розпорядку під підпис. Усі фахівці відділення мають посвідчення єдиного зразка.

В усіх особових справах працівників містяться копії документів про освіту державного зразка.

Фахівці з соціальної роботи мають фахову освіту, підвищують свій професійний рівень на курсах, про що мають відповідні сертифікати. Фахівці постійно приймають участь у нарадах, навчальних семінарах, тренінгах, у тому числі за допомогою інтернет-ресурсів.

Моніторинг якості надання соціальних послуг відділення здійснюється шляхом проведення щотижневих апаратних нарад при директорі ( з аналізом складних випадків), безпосередньо супервізією особових справ та наданням  щомісячної та квартальної звітності щодо кількісних показників роботи.

Поінформованість отримувачів соціальних послуг про свої права та обов’язки, а також про державні органи й громадські організації, до повноважень яких належить здійснення захисту прав людини

Згідно з результатами опитувань, надавач соціальної послуги інформує отримувачів щодо їх прав та обов’язків, про державні органи й громадські організації, до повноважень яких належить здійснення захисту прав людини.

 

Одним із заходів проведення оцінки якості соціальних послуг є само- оцінювання працівників суб’єкту надання соціальних послуг. За результатами анкетування, працівники відділення соціальної роботи задоволені своєю роботою, готові працювати краще і підвищувати свій рівень кваліфікації.

Комісія з оцінки якості соціальних послуг працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання соціальних послуг, проведено

опитування, проаналізовані отримані дані. За результатами були визначені заходи з покращення якості надання соціальних послуг.

Оцінка якості соціальних послуг відділення соціальної роботи визначалася із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості соціальних послуг (узагальнювались статуси, які переважали).

 

кілЬкісні Показники якості

Від 0% до 20%

(добре)

Від 21% до 50%

(задовільно)

Від 51% до 100%

(незадовільно)

Кількість скарг та

результат їх розгляду

«добре»

-

-

Показники якості

Від 80% до 100%  (добре)

Від 51% до 79%

(задовільно)

Від 0% до 50%

(незадовільно)

Адресність та

індивідуальний підхід

«добре»

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність ТА ВІДКРИТІСТЬ

«добре»

-

-

Повага до гідності

отримувача соціальної

послуги

«добре»

-

-

ПРОФЕСІЙНІСТЬ

«добре»

-

-

ПОІНФОРМОВАНІСТЬ ОТРИМУВАЧА СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ ПРО СВОЇ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ

 

«ДОБРЕ»

 

-

 

-

 

кілЬкісні Показники якості

ВІД 0% ДО 50%

(незадовільно)

ВІД 51% ДО 79%

(задовільно)

ВІД 80% ДО 100%

(добре)

ЧАСТКА ЗАДОВОЛЕНИХ ЗВЕРНЕНЬ ПРО ОТРИМАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ

-

-

«добре»

ЧАСТОТА ЗДІЙСНЕННЯ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ НАДАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОСЛУГИ

-

-

«добре»

 

Оцінка якості соціальних послуг,

які надаються відділенням соціальної роботи Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Богуславської міської ради в цілому

  Згідно зі шкалою оцінки якісних та кількісних показників, оцінка якості соціальних послуг соціальної роботи Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Богуславської міської ради відповідає статусу «Добре».

 

 

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі з  надання соціальної  послуги

«добре»

Продовжувати роботу надавача

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

 

 

Заходи

з покращення якості надання соціальних послуг Комунальної установи «Центр надання

 соціальних послуг» Богуславської міської ради

 

Незважаючи на узагальнений статус «добре», по відділеннях Центру планується ряд заходів, спрямованих на удосконалення процесу обслуговування і підвищення якості надання соціальних послуг.

1.За фінансової можливості зміцнити матеріально-технічну базу відділень.

2.Продовжувати інформаційно-роз’яснювальну роботу серед населення Богуславської ОТГ з питань роботи відділень установи, порядку та умов надання соціальних послуг.

3.Продовжувати своєчасно, якісно та в повному обсязі надавати соціальні послуги, здійснювати постійний моніторинг якості їх надання.

4.Активізувати роботу щодо виявлення осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, з метою надання їм соціальної підтримки у вигляді соціальних послуг.

5.Своєчасно здійснювати перегляд індивідуальних планів надання соціальних послуг.

6.Постійно проводити роботу з працівниками-надавачами послуг щодо підвищення якості її надання.

7.Здійснювати роботу, спрямовану на своєчасність та результативність розгляду скарг і звернень отримувачів соціальних послуг.

8.Оформити та підтримувати в актуальному стані інформаційні стенди у відділеннях Центру.

9.Постійно налагоджувати співпрацю з приватними підприємцями, підприємствами та організаціями, благодійними фондами у напрямку надання матеріальної допомоги для покращення організації надання соціальних послуг.

 

                            Голова комісії                                           О.Шевченко

 

 

 

 

 

 

       

 

 

     

      


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень