A A A K K K
для людей із порушенням зору
Богуславська міська громада
Київська область, Обухівський район

Конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення виконавчого комітету Богуславської міської ради

Дата: 06.08.2020 15:32
Кількість переглядів: 501

Повідомлення

про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

виконавчого комітету Богуславської міської ради

 

«Виконавчий комітет Богуславської міської ради, що знаходиться за адресою: м.Богуслав, вул. Шевченка, 40, тел. 5-34-54 оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення виконавчого комітету Богуславської міської ради.

Вимоги до кандидатів на посаду начальника відділу: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за відповідним напрямом професійного спрямування, стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років, вільне володіння державною мовою, вміння працювати на персональному комп’ютері.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру, умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень надається за тел. 5-34-54  або під час особистого прийому (каб. 9) щоденно, з 9.00 до 17.00.

Документи приймаються протягом 30 календарних  днів із дня виходу публікації про оголошення конкурсу».

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання;
  • електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua та роздруковану з офіційного веб-сайту у паперовому вигляді. 
  • копію паспорта громадянина України;
  • копію військового квитка (для військовозобов’язаних).

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру, умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень надається за тел. 5-34-54  або під час особистого прийому (каб. 9) щоденно, з 9.00 до 17.00 (п'ятниця - з 9.00 до 16.00).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень