Богуславська міська громада
Київська область, Обухівський район

Конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення виконавчого комітету Богуславської міської ради

Дата: 06.08.2020 15:32
Кількість переглядів: 685

Повідомлення

про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади

виконавчого комітету Богуславської міської ради

 

«Виконавчий комітет Богуславської міської ради, що знаходиться за адресою: м.Богуслав, вул. Шевченка, 40, тел. 5-34-54 оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу бухгалтерського обліку, звітності та господарського забезпечення виконавчого комітету Богуславської міської ради.

Вимоги до кандидатів на посаду начальника відділу: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за відповідним напрямом професійного спрямування, стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років, вільне володіння державною мовою, вміння працювати на персональному комп’ютері.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру, умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень надається за тел. 5-34-54  або під час особистого прийому (каб. 9) щоденно, з 9.00 до 17.00.

Документи приймаються протягом 30 календарних  днів із дня виходу публікації про оголошення конкурсу».

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання;
  • електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua та роздруковану з офіційного веб-сайту у паперовому вигляді. 
  • копію паспорта громадянина України;
  • копію військового квитка (для військовозобов’язаних).

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру, умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень надається за тел. 5-34-54  або під час особистого прийому (каб. 9) щоденно, з 9.00 до 17.00 (п'ятниця - з 9.00 до 16.00).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень