A A A K K K
для людей із порушенням зору
Богуславська міська громада
Київська область, Обухівський район

Мобільний помічник ДТЕК Київські регіональні електромережі: понад 33 тисячі клієнтів скористалися перевагами додатку «Мережі онлайн»

Дата: 03.06.2021 14:18
Кількість переглядів: 485

Фото без опису

ДТЕК Київські регіональні електромережі створив для клієнтів зручні та прості дистанційні сервіси. Минулого року в компанії з’явився мобільний додаток «Мережі онлайн» для побутових клієнтів. Його послугами вже скористалися понад 33 тисячі клієнтів області. Він простий та зручний в користуванні. З його допомогою клієнти зі свого смартфона або планшета можуть передавати покази електролічильника, дізнаватися про планові та аварійні відключення світла, повідомляти компанію про дефекти або порушення (крадіжки).

«ДТЕК прагне стати еталоном клієнтоорієнтованості. Ми чуємо та розуміємо наскільки важливо для наших клієнтів розв’язувати усі питання пов’язані з роботою компанії через онлайн сервіси. За час роботи мобільного додатку «Мережі онлайн», його завантажили 33573 клієнтів області. Понад 14 тисяч клієнтів систематично користуються перевагами додатку. Найпопулярнішими розділами серед клієнтів є ознайомлення з графіком відключень та передача показів лічильника»,  зазначив генеральний директор ДТЕК Київські регіональні електромережі Віталій Шайда.

Новим клієнтам, щоб почати користуватися сервісом, потрібно завантажити додаток (він доступний у AppStore та Google Play Market) та пройти реєстрацію. Після чого обрати один з необхідних розділів:

1. Відключення. У цьому розділі вказується перелік аварійних та планових відключень електричної енергії. Так, клієнт зможе оперативно дізнатися про відсутність світла та орієнтовний час відновлення електропостачання. Тут можна вказати декілька адрес, за якими можна буде відслідковувати інформацію про відключення.

2. Адреси. У цьому розділі клієнт зможе проінформувати компанію про відсутність електроенергії та замовити додаткові послуги – з обслуговування приладу обліку або приєднання. Важливо: програма робить пряму переадресацію з додатку на відповідну сторінку сайту компанії.

3. Лічильники. Цей розділ передбачений для передачі показів приладів обліку. Якщо клієнт забув вчасно передати покази – йому прийде нагадування. Для підтвердження інформації про використану електроенергію обов’язково потрібно буде сфотографувати лічильник і надіслати фото разом із показами. У додатку є можливість внести покази декількох лічильників – на випадки, коли ви сплачуєте за електроенергію за різними адресами.

4. Інше. Даний розділ передбачає можливість повідомити компанію про дефекти або порушення (крадіжки). Для цього потрібно вказати адресу, прикріпити фото з дефектом чи порушенням та надіслати інформацію. Обов’язково перевірте, щоб у вашому профілі була вказана електрона адреса – відповідь прийде на неї. Якщо електрона адреса не вказана – лист надійде поштою протягом 30 днів.

Реєстрація в додатку проводиться по особовому рахунку оператора системи розподілу ДТЕК Київські регіональні електромережі (2ххххххх) або постачальника (4ххххххх).

Звертаємо увагу, що в додатку відсутня можливість отримати рахунки та здійснювати оплати за спожиту електроенергію. Остаточний рахунок за фактично спожиту електроенергію надається постачальником.

Коротка відео інструкція як користуватися мобільним додатком «Мережі онлайн» можна подивитися тут.

Як повідомлялося раніше, у ДТЕК Київські регіональні електромережі запустив чат-бот у Viber та Telegram. Це віртуальний цифровий помічник, який допомагає побутовим клієнтам компанії в автоматичному режимі отримувати необхідну інформацію. Завдяки його роботі мешканці Київської області вже сьогодні можуть передати покази лічильника, отримати відповіді на поширені запитання та повідомити про аварійні ситуації.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень