Богуславська міська громада
Київська область, Обухівський район

Повідомлення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади Фінансового управління Богуславської міської ради

Дата: 21.12.2021 13:38
Кількість переглядів: 755

Повідомлення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади Фінансового управління Богуславської міської ради

 

 

Фінансове управління Богуславської міської ради,  що знаходиться за адресою: м.Богуслав, вул. Франка Івана, 4, тел. 5-37-35 оголошує конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста 1 категорії відділу економіки Фінансового управління Богуславської міської ради.

Вимоги до кандидатів на посаду спеціаліста 1 категорії: вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра, спеціаліста за відповідним напрямом професійного спрямування, стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року, вільне володіння державною мовою, вміння працювати на персональному комп’ютері.

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру, умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень надається за тел. 5-37-35  або під час особистого прийому (каб. 120) щоденно, з 09.00 до 17.00.

Документи приймаються протягом 30 календарних  днів із дня публікації про оголошення конкурсу на офіційному сайті Богуславської міської ради.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

- заяву про участь у конкурсі (додаток  до Порядку), в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками (автобіографія, трудова діяльність);

- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- документ, що підтверджують рівень вільного володіння державною мовою. Такими документами можуть бути зокрема: державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, виданий Національною комісією зі стандартів державної мови або документ про повну загальну середню освіту – за умови, що він підтверджує вивчення української мови як навчального предмета;

- електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою та роздруковану з офіційного веб-сайту у паперовому вигляді.

- копію паспорта громадянина України та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень