A A A K K K
для людей із порушенням зору
Богуславська міська громада
Київська область, Обухівський район

Пенсійний фонд України інформує!

Дата: 24.08.2023 08:06
Кількість переглядів: 103

Фото без опису

 

Робота Головного управління Пенсійного фонду України навіть під час активних бойових дій не припинялась ні на хвилину. Більше того, до органів Пенсійного фонду України протягом останнього періоду передано ряд важливих функцій від Фонду соціального страхування та управління соціального захисту населення. Закономірно, що разом з цим додалося майданчиків для обслуговування громадян.

☝️Але найбільш значимим за цей час, як наголошує начальник Головного управління Василь Фатхутдінов, стало створення унікальної структури – Контакт-центру, який розпочав роботу 8 травня 2023 року і куди відтепер адресуються усі дзвінки з питань консультацій та надання роз’яснень, які раніше надходили безпосередньо до сервісних центрів.

👉Ця єдина безкоштовна «гаряча» лінія дає громадянам можливість звернутися онлайн за консультацією у зручний для них час, а працівникам сервісних центрів – вивільнити більше часу на обслуговування відвідувачів, які особисто прийшли на прийом, і не відволікатись на роз’яснення по телефону.

💁На початку роботи Контакт-центру громадян обслуговували 3 оператори, на 1 липня ц.р. – 5, а сьогодні тут працює вже 7 досвідчених, кваліфікованих працівників, котрі надають роз’яснення з будь-якого питання, що знаходиться в компетенції Пенсійного фонду України. І, як свідчить практика, вони і дійсно виконують свою роботу високопрофесійно: за час роботи Контакт-центру не надійшло від користувачів жодної скарги.

✅Про актуальність створення Контакт-центру свідчать наступні факти.

➡️Щоденно кожен з операторів приймає в середньому до 35 дзвінків. Від початку роботи Контакт-центру його послугами вже скористалось 11524 особи, причому 394 звернення надійшли від громадян з інших регіонів України.

☎️Найпоширеніші питання, які цікавлять громадян: призначення, перерахунок та виплата житлових субсидій та пільг (5607 телефонних звернень); довідкова інформація – 2453; перерахунок пенсії – 1224; призначення пенсії – 1175; виплата пенсії – 666; надання соціальних послуг та страхових виплат – 253; облік застрахованих осіб – 146.

👉Із загальної кількості телефонних звернень найчастіше звертались: м. Біла Церква – 1550; м. Бровари – 905; м. Ірпінь – 579; м. Обухів – 383; м. Васильків – 363.

🗨️«Приємно усвідомлювати, що, навіть у такий складний час, наше Головне управління спроможне робити такі прориви в роботі, виводячи обслуговування на рівень, що на порядок вищий попереднього. Робота Контакт-центру удосконалюється, межі розширюються. Але вже зараз хочу висловити вдячність усім працівникам, хто задіяний у його створенні та функціонуванні, за оперативність, відповідальність і професіоналізм», – зауважує Василь Фатхутдінов.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень