Богуславська міська громада
Київська область, Обухівський район

ПРОГРАМА «ТУРБОТА»

Дата: 12.04.2024 09:52
Кількість переглядів: 145

Фото без опису

 

Відділом соціального захисту населення соціально-гуманітарного управління виконавчого комітету Богуславської міської ради розпочато прийом документів, відповідно до Київської обласної цільової Програми «Турбота» на 2021 - 2025 роки.

Адресна грошова допомога надається сім’ям осіб із інвалідністю, дітей з інвалідністю, які за більшістю основних категорій життєдіяльності мають обмеження певного ступеня та перебувають у складних життєвих обставинах, які:

 • задекларували/зареєстрували місце проживання (перебування) (фактичне місце проживання — для внутрішньо переміщених осіб) на території Київської області;

 • середньомісячний сукупний дохід сім’ї (домогосподарства) не перевищує двох прожиткових мінімумів для вказаної категорії осіб станом на 01 січня року, в якому надається адресна грошова допомога заявникам (2361 грн; *2 = 4722 грн).

        ДЛЯ РОЗГЛЯДУ ПИТАННЯ ПРО ВИПЛАТУ АДРЕСНОЇ ГРОШОВОЇ ДОПОМОГИ ПОДАЄТЬСЯ:

1) Для сімей осіб з інвалідністю:

   заява від заявника або його представника на ім’я голови Комісії на отримання адресної грошової допомоги;

    копія пенсійного посвідчення або копія посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу;

  копії сторінок паспорта заявника у формі книжечки (1, 2 сторінки та сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання) або копія паспорта заявника у формі пластикової картки типу ID-1 (лицьового та зворотного боку), разом із копією витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;

  копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган та мають про це відмітку в паспорті. Такі особи подають копію сторінки паспорта, де є ця відмітка, чи інший підтверджуючий документ);

   копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення інвалідності;

   реквізити рахунку у банку для переказу коштів;

   декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів державної соціальної допомоги (згідно з Інструкцією щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19 вересня 2006 року № 345, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 06 жовтня 2006 року за № 1098/12972);

  для внутрішньо переміщених осіб — копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

 ►  індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-5 (відповідно до Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 року;

  ►  акт оцінки потреб сім’ї/особи (відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 13 липня 2018 року №1005 «Про затвердження форм обліку соціальної роботи з сім’ями/особами, які перебувають у складних життєвих обставинах»;

 ►   документи, які підтверджують наявність обмежень певного ступеня та перебування у складних життєвих обставинах.

 2) Для сімей дітей з інвалідністю:

    заява від законного представника дитини з інвалідністю на ім’я голови Комісії на отримання адресної грошової допомоги;

 копія свідоцтва про народження дитини; після досягнення дитиною чотирнадцятирічного віку – копія паспорта у формі пластикової картки типу ID-1 (лицьового та зворотного боку);

   копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платників податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);

    копія медичного висновку про дитину з інвалідністю віком до 18 років;

  копія індивідуальної програми реабілітації, що видана лікарсько-консультативною комісією лікувально-профілактичного закладу;

  копії сторінок паспорта законного представника дитини у формі книжечки (1, 2 сторінки та сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання) або копія паспорта у формі пластикової картки типу ID-1 (лицьового та зворотного боку), разом із копією витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання;

 копія документа про реєстраційний номер облікової картки платника податків законного представника дитини (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган та мають про це відмітку в паспорті. Такі особи подають копію сторінки паспорта, де є ця відмітка, чи інший підтверджуючий документ);

   реквізити рахунку у банку законного представника дитини з інвалідністю для переказу коштів;

  декларація про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів державної соціальної допомоги (згідно з Інструкцією щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19 вересня 2006 року № 345, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 06 жовтня 2006 року за № 1098/12972);

  для внутрішньо переміщених осіб – копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;

► індивідуальні відомості про застраховану особу за формою ОК-5 (відповідно до Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 18.06.2014 року;

►    акт оцінки потреб сім’ї/особи (відповідно до наказу Міністерства соціальної політики України від 13 липня 2018 року №1005 «Про затвердження форм обліку соціальної роботи з сім’ями/особами, які перебувають у складних життєвих обставинах»;

►   документи, які підтверджують наявність обмежень певного ступеня та перебування у складних життєвих обставинах.

З відповідними документами звертатись за адресою: м. Богуслав, вул. Шевченка, 40.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень