75 СЕСІЯ БОГУСЛАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ: ПЕРЕЙМЕНУВАЛИ ПРОВУЛОК НА ЧЕСТЬ ЗАГИБЛОГО ГЕРОЯ ЮРІЯ БАСЕНКА
Дата: 20.12.2024 14:34
Кількість переглядів: 54
19 грудня відбулося засідання 75 сесії Богуславської міської ради 8 скликання, яке провів міський голова Віталій Миколайович Хоменко. Вшанувавши хвилиною мовчання загиблих у російсько-українській війні Героїв, привітавши колег, які у міжсесійний період відсвяткували свій день народження, депутати затвердили порядок денний із внесеними головуючим доповненнями.
♦ Спершу депутати проголосували за надання матеріальної допомоги 44 жителям Богуславської громади на лікування.
♦ Підтримали одноголосно надання одноразової грошової допомоги за Програмою соціальної підтримки ветеранів війни, захисників/захисниць України та членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, захисників та захисниць України на 2024-2026 роки. Із 61 звернення: 19 заяв — захисники потребують лікування та реабілітації після поранень, 19 звернень — на отримання матеріальної допомоги при мобілізації до ЗСУ (підписанні контракту), 23 — щорічна допомога дітям із числа членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, захисників/захисниць України, зниклих безвісти чи перебувають у полоні до свят Різдвяно-новорічного циклу.
♦ Розглянули питання щодо врегулювання земельних відносин.
♦ Проголосували за бюджет Богуславської міської територіальної громади на 2025 рік. Як доповіла начальник фінансового управління БМР Валентина Миколаївна Ситяшенко, в проєкті бюджету на 2025 рік передбачено кошти на виконання 32-х місцевих програм в сумі 50 млн 309 тис. 900 грн, зокрема:
-
на Програму допомоги та підтримки ветеранів війни, захисників/захисниць, членів сімей загиблих/померлих героїв — 3 млн 150 тис. грн,
-
Програму соціального захисту населення Богуславської міської територіальної громади — 2 млн 150 тис. грн,
-
Програму підтримки ДФТГ — 1 млн грн,
-
Програму забезпечення мобілізаційної підготовки — 850 тис. грн,
-
на інші програми соціально-економічного та культурного розвитку Богуславської міської територіальної громади.