Конкурс на заміщення вакантних посад соціально-гуманітарного управління виконавчого комітету Богуславської міської ради
Повідомлення
про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади
виконавчого комітету Богуславської міської ради
«Виконавчий комітет Богуславської міської ради, що знаходиться за адресою: м.Богуслав, вул. Шевченка, 40, тел. 5-34-54 оголошує конкурс на заміщення вакантних посад соціально-гуманітарного управління виконавчого комітету Богуславської міської ради, а саме:
- заступника начальника управління - начальника відділу освіти;
- начальника відділу культури, молоді та спорту;
- провідного спеціаліста з питань соціального захисту населення.
Вимоги до кандидатів на посади начальників відділу: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за відповідним напрямом професійного спрямування, стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років, вільне володіння державною мовою, вміння працювати на персональному комп’ютері.
Вимоги до кандидатів на посаду спеціаліста: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста за відповідним напрямом професійного спрямування, стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року, вільне володіння державною мовою, вміння працювати на персональному комп’ютері.
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру, умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень надається за тел. 5-34-54 або під час особистого прийому (каб. 9) щоденно, з 9.00 до 17.00.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та її проходження;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання;
- електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua та роздруковану з офіційного веб-сайту у паперовому вигляді.
- копію паспорта громадянина України;
- копію військового квитка (для військовозобов’язаних).
Документи приймаються протягом 30 календарних днів із дня виходу публікації про оголошення конкурсу».