Богуславська міська громада
Київська область, Обухівський район

ПЕРЕДАТИ ПОКАЗИ ЛІЧИЛЬНИКА ЛЕГКО ТА ШВИДКО МОЖНА ЧЕРЕЗ ЧАТ-БОТ ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ

Дата: 01.08.2023 10:53
Кількість переглядів: 576

Фото без опису

 

Кінець місяця – час передавати покази електролічильника. Зробити це в найзручніший спосіб можна через чат-бот в ДТЕК Київські регіональні електромережі у Viber та Telegram. Головна перевага сервісу — цілодобове обслуговування клієнтів та можливість передавати та отримувати інформацію у зручному форматі без необхідності відвідувати офіси компанії.

Процес передачі показів у чат-боті у Viber та Telegram займає лічені хвилини. Для того, щоб почати його роботу, потрібно:

  • в пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Київські регіональні електромережі»;

  • пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);

  • обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію.

«ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн-послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. З моменту запуску чат-боту в компанії постійно оновлюють його функціонал. Наразі ним активно користуються вже майже 500 тисяч клієнтів», підкреслили у ДТЕК Київські регіональні електромережі.

Передавати актуальні данні лічильників слід в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це дозволяє уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергії та отримувати рахунки тільки за реально використане світло.

Крім чат-боту, передати покази можна й через інші дистанційні канали та онлайн сервіси в ДТЕК Київські регіональні електромережі. Оберіть найзручніший для користування:

  • вебформа на сайті ДТЕК Київські регіональні електромережі, що працює без реєстрації;

  • IVR-меню контакт-центру, натиснувши «2»:

- для стаціонарних телефонів (044) 459-07-40;

- для мобільних телефонів (067/093/099) 495-70-40;

Важливо. ДТЕК рекомендуємо мешканцям Київщини щомісяця повідомляти покази лічильника, скориставшись дистанційними сервісами. Навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію — обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень