Богуславська міська громада
Київська область, Обухівський район

Є ПИТАННЯ – ЧАТ-БОТ ВЖЕ МАЄ ВІДПОВІДЬ: ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ ЗАПУСТИВ НОВИЙ СЕРВІС

Дата: 25.06.2025 15:40
Кількість переглядів: 78

Фото без опису

 

ДТЕК Київські регіональні електромережі пропонує клієнтам новий сервіс у чат-боті у Viber і Telegram. Це цифровий помічник, що працює цілодобово та допомагає за лічені хвилини знайти відповіді на найпоширеніші питання — від передачі показів до укладання договору.

Сервіс «Що, як і чому?» — це цифровий помічник, розроблений на основі реальних звернень клієнтів до енергокомпанії. Він просто і зрозуміло пояснює, як діяти в типових ситуаціях взаємодії з ДТЕК Київські регіональні електромережі.

У новому сервісі можна дізнатися про те:

  • як і коли передавати покази лічильника;

  • що таке лічильник День-Ніч і як з ним економити на платіжках;

  • які послуги щодо лічильників безкоштовні, а за що доведеться заплатити;

  • що робити при зникненні світла чи проблемах із напругою;

  • як укласти або переукласти договір на розподіл електроенергії;

  • як діяти у випадку відключення через заборгованість за світло;

  • інші практичні поради.

Сервіс працює 24/7 і не потребує підключення оператора енергокомпанії. Завдяки зручній навігації ви можете швидко знайти відповіді на найбільш хвилюючі запитання.

Для цього слідуйте простим крокам:

  1. У пошуку месенджера Viber або Telegram введіть «ДТЕК Київські регіональні електромережі».

  2. Підпишіться, поділившись номером телефону.

  3. Додайте номер свого особового рахунка (знайти його можна в додатках до договору на розподіл з ДТЕК Київські регіональні електромережі).

  4. Оберіть у меню опцію «Що, як і чому?» — і отримуйте відповіді миттєво.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень