Є ПИТАННЯ – ЧАТ-БОТ ВЖЕ МАЄ ВІДПОВІДЬ: ДТЕК КИЇВСЬКІ РЕГІОНАЛЬНІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ ЗАПУСТИВ НОВИЙ СЕРВІС
Дата: 25.06.2025 15:40
Кількість переглядів: 78
ДТЕК Київські регіональні електромережі пропонує клієнтам новий сервіс у чат-боті у Viber і Telegram. Це цифровий помічник, що працює цілодобово та допомагає за лічені хвилини знайти відповіді на найпоширеніші питання — від передачі показів до укладання договору.
Сервіс «Що, як і чому?» — це цифровий помічник, розроблений на основі реальних звернень клієнтів до енергокомпанії. Він просто і зрозуміло пояснює, як діяти в типових ситуаціях взаємодії з ДТЕК Київські регіональні електромережі.
У новому сервісі можна дізнатися про те:
-
як і коли передавати покази лічильника;
-
що таке лічильник День-Ніч і як з ним економити на платіжках;
-
які послуги щодо лічильників безкоштовні, а за що доведеться заплатити;
-
що робити при зникненні світла чи проблемах із напругою;
-
як укласти або переукласти договір на розподіл електроенергії;
-
як діяти у випадку відключення через заборгованість за світло;
-
інші практичні поради.
Сервіс працює 24/7 і не потребує підключення оператора енергокомпанії. Завдяки зручній навігації ви можете швидко знайти відповіді на найбільш хвилюючі запитання.
Для цього слідуйте простим крокам:
-
У пошуку месенджера Viber або Telegram введіть «ДТЕК Київські регіональні електромережі».
-
Підпишіться, поділившись номером телефону.
-
Додайте номер свого особового рахунка (знайти його можна в додатках до договору на розподіл з ДТЕК Київські регіональні електромережі).
-
Оберіть у меню опцію «Що, як і чому?» — і отримуйте відповіді миттєво.