Богуславська міська громада
Київська область, Обухівський район

ДТЕК Київські регіональні електромережі розповів про особливості передачі показів двозонних лічильників через чат-бот у Viber та Telegram

Дата: 02.06.2023 12:02
Кількість переглядів: 154

Фото без опису

 

Настав період передачі показів лічильника. Для цього в ДТЕК Київські регіональні електромережі працює зручний сервіс – чат-бот у Viber та Telegram. Його головна перевага – цілодобове обслуговування без необхідності відвідувати офіс компанії. ДТЕК звертає увагу клієнтів на особливості, які слід враховувати при передачі показів двозонних лічильників – вказувати окремо дані в зоні «день» та «ніч».

ДТЕК Київські регіональні електромережі рекомендує всім побутовим клієнтам користуватися чат-ботом у Viber та Telegram для передачі показів лічильника за лічені хвилини. Для того щоб нарахування були фактичними, а не розрахунковими, передавати покази слід в останні 2 дні поточного місяця та в перші 3-и дні наступного.

У випадку, якщо у клієнта встановлений двозонний лічильник, чат-бот йому запропонує почергово передати покази в зоні «день» та «ніч». В залежності від типу приладу обліку вони можуть бути позначені на табло різними індексами. «День» - 1.8.2., 15.8.2, А2 або Т2. «Ніч» - 1.8.1., 1.8.3., 15.8.1., Т1 або Т3, А1.

«ДТЕК, незважаючи на війну, продовжує розвивати сучасні онлайн-послуги та створив зручний чат-бот у Viber та Telegram для швидкої передачі показів електроенергії. Сьогодні його користувачами в області є майже 471 тис. клієнтів. Окрім показів лічильників з його допомогою також можна дізнатись про можливі відключення», – розповідають у компанії.

Для того, щоб почати користуватися чат-ботом необхідно:

1. В пошуку ввести «ДТЕК Київські регіональні електромережі» або перейти за прямим посиланням Viber або Telegram;

2. Слідуючи за підказками в меню передати покази лічильника.

Покрокову відеоінструкцію, як користуватись чат-ботом, дивіться за посиланням.

Важливо. ДТЕК рекомендуємо мешканцям Київщини щомісяця повідомляти покази лічильника, скориставшись дистанційними сервісами. Навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію — обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень